1. Returnarea banilor
Renunțarea la cumpărare se aplică doar clienților persoane fizice după cum urmează:
Dacă informațiile furnizate sunt corecte și complete garantăm livrarea documentului solicitat sau vom returna suma plătită integral.
În cazul în care ați greșit datele pe formularul de comandă, vă rugăm să ne scrieți în cel mai scurt timp posibil pe adresa contact@extras-rapid.ro pentru a corecta datele dumneavoastră.
În funcție de statusul comenzii suma se poate returna integral în termen de 1 -30 de zile de la confirmarea plății în urma unei cereri scrise la adresa contact@extras-rapid.ro.
Dacă documentul este în curs de generare sau a fost deja generat suma nu mai poate fi returnată.
Pentru plățile prin SMS nu se poate efectua returnarea banilor. Drept urmare, în cazul în care documentele nu sunt emise sau nu pot fi emise cu datele furnizate, sunteți eligibil pentru a cere un alt produs dintr-o categorie similară, la cererea dumneavoastră, pe o perioadă de 90 de zile din momentul efectuării plății.
În cazul în care documentul solicitat pentru imobilul înscris conform datelor furnizate de Utilizator pentru care s-a solicitat extrasul de plan cadastral nu este integrat în baza de date grafica a OCPI Vânzatorul va livra Cumpăratorului un document de negație atestând acest fapt. În cazul în care datele transmise prin intermediul formularului completat la plasarea comenzii nu sunt corecte Vânzătorul va livra Cumpărătorului un document de negație atestând acest fapt. Aceaste situații NU vă dau dreptul să renunțați la comandă iar suma achitată NU va fi returnată.
Este responsabilitatea dumneavoastră completarea corectă a datelor introduse in formularul de comandă.